Aktywne Forum Pro Ana 2020

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

REKRUTACJA TRWA. ZAPRASZAMY!

#1 2020-08-03 18:09:31

Kleopatra
Gość
WindowsChrome 84.0.4147.105

rekrutacja

1. Ile masz lat            Mam obecnie 21 lat.
2. Twój wzrost            Mój wzrost to 171 cm.
3. Twoja waga: najniższa, najwyższa, obecna Waga najniższa:48kg, najwyższa:74kg, obecna:50kg.
4. Twój cel                   Mój cel to 44kg
5. Jak wyglądało Twoje dotychczasowe odchudzanie?      Przede wszystkim ograniczenie jedzenia.
6. Czym dla Ciebie jest "pro ana"?                  Społecznością osób, które łączy fascynacja tematyką odchudzania.
7. Czego oczekujesz od forum? I co chciałabyś na nie wnieść?      Kontaktu z podobnymi osobami. Chciałabym wnieść swoją dotychczasową wiedzę.
8. Czy już kiedyś byłaś zarejestrowana na forum o podobnej lub takiej samej tematyce, co sprawiło że już do niego nie należysz? Nie.
9. Opowiedz coś o sobie [dblpt])      Studiuję, uwielbiam czytać.

#2 2020-08-03 18:50:51

ANnA
Gość
WindowsChrome 84.0.4147.105

Odp: rekrutacja

A co studiujesz? Jeśli chcesz powiedzieć, oczywiście. [dblpt]P stoję przed wyborem studiów i bardzo mnie ten fakt interesuje u innych ludzi xP

#3 2020-08-03 21:57:35

Kleopatra
Gość
WindowsChrome 84.0.4147.105

Odp: rekrutacja

Morgan napisał/a:

Możesz rozwinąć punkty piąty oraz dziewiąty? Jak bardzo ograniczasz jedzenie? Jak poznałaś pro anę w ogóle?

Ograniczam w różnym stopniu - zazwyczaj za mało. Ideałem byłoby życie na samej kawie, w praktyce dochodzi do tego kilka sztuk chrupkiego pieczywa i owoce. Ewentualnie coś lekkiego. Wątek proany pojawia się często przy temacie ED, a trzy lata temu zaczęto mnie podejrzewać o anoreksję. Trochę poczytałam i się dowiedziałam.

Wiadomość dodana po 04 min 23 s:

nx napisał/a:

Ile trwa Twoje odchudzanie? Jak wplywa Pro ana na Twoje zycie oprocz odchudzania?